کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چه امکاناتی در گوشی‌های سال 2019 ترند خواهد شد؟

در روزگاری که دنیای تکنولوژی با سرعت زیاد در حال پیشرفت است و گوشی‌های ارزان روزبه‌روز بهتر و بهتر می‌شوند، هنوز هم می‌توان نوآوری‌هایی در تلفن‌های هوشمند پیدا کرد. تا کنون برخی از ترندهایی که ممکن است شاهد حضور آنها در گوشی‌های 2019 باشیم برای ما مشخص شده ولی هنوز هم هستند قابلیت‌هایی که باید منتظر ظهورشان باشیم. با سافت گذر همراه باشید.

گوشی گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند

تقریباً مشخص شده که در سال جاری میلادی قرار است از چه گوشی‌هایی رونمایی گردد هرچند خودِ تولیدکنندگان هیچ اطلاعاتی به ما نمی‌دهند. به هر صورت قابل پیش‌بینی است که ببینیم چه تلفن‌هایی معرفی خواهد شد. از سمتی دیگر، حساب‌های کاربری مختلف هر روز شایعات جدیدی منتشر می‌کنند اما نمی‌دانیم واقعاً باید به کدام یکی از آنها اعتماد کنیم.

از جمله ترندهایی که فعلاً شاهد آنها هستیم، گوشی‌های بدون حاشیه و بدنه‌های شکننده می‌باشد بنابراین احتمالاً در آینده اکثر موبایل‌ها در قاب‌های شیشه‌ای پیچیده خواهند شد.

هدف گوشی‌های هوشمند در سال 2019: بدنه‌ای تمام شیشه‌ای

تا کنون حاشیه صفحه نمایش گوشی‌ها از بین رفته، سنسور اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگرها جای گرفته و کمپانی‌هایی نظیر شیائومی مکانیسم جدیدی را برای به کارگیری دوربین سلفی ابداع کرده است. سامسونگ هم از پنل جدیدی به نام Infinity O رونمایی کرده که در گلکسی A8s مشاهده شده است.

گوشی گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند

تنها چیزی که نمی‌توانیم شاهد آن باشیم، دوربین زیر صفحه نمایش است. نتایج ضعیف آزمایشگاهی با سلفی‌های تار و تیره، باعث شده تا تولیدکنندگان نتوانند چنین سیستمی را تا به امروز پیاده کنند.

ظاهری یکسان در اکثر گوشی‌ها

حتی اگر ناچ هم از صفحه نمایش کنار برود، باز هم قادر نخواهید بود مدل گوشی‌هایی که پیش‌روی‌تان قرار دارد را بشناسید بنابراین تنها راه شناسایی دستگاه‌ها قاب پشتی آنها می‌باشد. به غیر از رنگ‌های گرادیان که تا کنون هوآوی یا سامسونگ ارائه کرده‌اند، مطمئناً شیوه جای‌گیری دوربین‌ها فرق خواهد کرد.

گوشی گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند

حالا که در سالیان اخیر اپلیکیشن دوربین‌ها و تراشه‌ها برای پردازش تصاویر بهبود یافته‌اند، تولیدکنندگان قصد دارند سخت‌افزار آنها را ارتقا دهند. عدسی‌ها و اندازه‌های بزرگ‌تر سبب شده تا گوشی‌های هوشمند به رقبای جدی برای دوربین‌های DSLR تبدیل شده باشند هرچند مطمئناً عکاسان حرفه‌ای همیشه سراغ دوربین خواهند رفت.

صفحه نمایش‌های تاشو چه خواهد شد؟

یکی دیگر از ترندهایی که گفته می‌شود در سال 2019 پرطرفدار شود، نمایشگرهای خمیده و تاشو می‌باشد بنابراین رویه‌ای که گلکسی نوت اج آغاز کرد و ال‌جی جی 5 آن را به اوج خود رساند، به نظر می‌رسد در سال 2019 وارد فاز تازه خود شود.

گوشی گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند

این‌بار اما، صفحه نمایش‌ها تاشو خواهند بود. سامسونگ تا کنون یک نمونه از آن را به همگان نشان داده است. کمپانی Royole هم محصول تاشو خود یعنی Flexpai را وارد بازار کرده که 1300 دلار قیمت دارد.

گوشی گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند

5G چه می‌شود؟

شبکه نسل 5 ارتباطات هرچند آهسته آهسته، ولی مطمئناً به زودی خواهد آمد چه‌بسا تا کنون توسط کمپانی‌های مختلف نیز آزمایش شده است. سامسونگ و کووالکوم با همکاری یک‌دیگر می‌خواهند در سال 2019 گوشی 5G تولید کنند. شیائومی، موتورولا و وان‌پلاس نیز تا کنون گزارش داده‌اند به زودی گوشی 5G خود را روانه بازار خواهند کرد. البته این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که شبکه نسل 5 ارتباطات مخصوص برخی فرکانس‌ها بوده و محدود خواهد بود.

در سال 2019 کدام قسمت از گوشی‌ها تغییری نخواهد کرد؟

به نظر می‌رسد دوام باتری بدون تغییر باقی بماند و اگرچه اندروید نسبت به سال‌های قبل بهتر شده و مطمئناً بهتر نیز خواهد شد و تراشه‌ها نیز از ظرفیت باتری بهتر استفاده می‌کنند، انرژی ذخیره شده به اشکال دیگری مصرف خواهد شد. بنابراین این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که دوام باتری احتمالاً همان نهایتاً دو روز باقی خواهد ماند.

خبر خوش این است که اکثر گوشی‌ها دارای درگاه USB Type-C خواهند شد و خبر بد این است که دیگر شاهد حضور دیگر پورت‌ها نخواهیم بود. ضمن اینکه جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز از بین خواهد رفت به همین دلیل فقط از USB Type-C برای شارژ گوشی‌ها و اتصال هدفون‌ها استفاده خواهد شد.

گوشی گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند

این مورد نیز ممکن است به وجود بیاید که هدست USB Type-C یک گوشی برای یک دستگاه دیگر کارایی نخواهد داشت زیرا قطعات استفاده شده توسط تولیدکنندگان متفاوت خواهد بود. این قانون برای شارژرها، کابل‌ها، دانگل‌ها و هدست‌های دیگر نیز صدق می‌کند. این را نیز یادآور شویم که راهکارهای ترکیبی چندان قابل اتکا نخواهد بود.

رقابتی جدید

در بحبوحه تولید گوشی‌های جدید توسط تولیدکنندگان معروف، شرکت‌های ناشناخته به زودی راه خود را پیدا خواهند کرد. برای مثال، گوشی Librem 5 که از لینوکس بهره برده و از سخت‌افزار منبع باز استفاده می‌کند، مطمئناً به محبوبیت خوبی دست پیدا خواهد کرد زیرا افراد می‌توانند آن را به سلیقه خود شخصی‌سازی نمایند. این دستگاه مطمئناً آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی را به چالش خواهد کشید.

دیگر برند، Shiftphones نام دارد که مدل Shift6mq را از سه‌ماهه دوم سال 2019 معرفی خواهد کرد. Shift یک شرکت استارتاپی آلمانی است که گوشی‌ها را به عنوان یک وسیله امانتی می‌فروشد بنابراین حق و حقوق بازیافت دستگاه‌ها را از همان ابتدا به مشتریان اعطا می‌کند. ضمن اینکه رام انتخابی فعال نیز قطعاً دوام دستگاه‌ها را افزایش خواهد داد.

کم‌ترین میزان پیشرفت

گوشی‌ها تقریباً با یک‌دیگر مساوی شده‌اند، دوربین آنها پیشرفت کرده، دستگاه‌های فوق‌العاده گران‌تر شده‌اند و رقبای ارزان‌قیمت آلترناتیوهای خوبی برای پرچمداران به حساب آمده‌اند. مشکلات اصلی نظیر دوام باتری و اتصالات بدون تغییر باقی خواهد ماند ولی به هر ترتیب در افق می‌توانیم امیدوار به آینده بازار گوشی‌های هوشمند باشیم.

شما فکر می‌کنید در سال 2019 چه نوع ترندی بیشتر به کار خواهد رفت؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43908 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/19 تعداد مشاهده: 2339
سافت گذر